22-09-2008, 11:14 PM
Ik werd wel een beetje moe van die Piet de Visser die dacht dat als je de vaders van talentjes maar een baantje als 4e terreinknecht of 8e hoekvlaggensjouwer aanbiedt, die talenten wel langer willen blijven bij een Nederlandse club. Natuurlijk moet je een manier zien te vinden om talenten langer aan je te binden, aangezien dat goedkoper is dan talenten van andere clubs te kopen voor miljoenen, maar ik kan me niet voorstellen dat Arjen Robben langer bij PSV was gebleven als zijn vader een zak geld had gekregen voor een nepbaantje.
Dat je spelers uit arme landen op deze manier naar je toe kunt lokken en daarmee meteen hun hele familie uit de armoede trekt kan ik me wel weer voorstellen, maar in Nederland zijn we gelukkig niet meer zo happig op 3e- en 4e-lijns gezinshereniging.
Dat je spelers uit arme landen op deze manier naar je toe kunt lokken en daarmee meteen hun hele familie uit de armoede trekt kan ik me wel weer voorstellen, maar in Nederland zijn we gelukkig niet meer zo happig op 3e- en 4e-lijns gezinshereniging.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!