23-09-2008, 11:54 AM
D'r an met de lippe Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik heb afgelopen zaterdag moeten ballen tegen Oranje Nassau, met jullie Polman op de achtergrond. We hebben die Heracles getinte club een poepje laten ruiken, letterlijk aangezien mijn keutel niet wou wegspoelen. Overigens gewonnen met 5-2.
Heel Almelo is zwart en wit hé. Die 2 tegentreffers waren zeker jou schuld, omdat jij het niet kon nalaten om een blik op het huis van de zwart-witten te werpen en dus niet meer oplette in het veld.
Vret Mien Gras Wrote:Maar goed, ook in Oldenzaal wonen mensen met een klein budget en die gaan naar Heracles netzoals vele Ajacieden hebben gedaan en nu naar AZ gaan :razz:
Ik denk eerder dat die Oldenzalers de zwart-witte bijbel hebben gelezen en zodoende de rasechte traditieclub uit Almelo verkozen hebben boven het kille fusiekloontje uit Enschede :razz: De prijzen voor de seizoenskaarten zijn de laatste jaren met meer dan 200% toegenomen dus ik denk dat het verschil ook niet meer zo heel groot is hoor. Het Polman is toe aan uitbreiding.
Twee tegengoals kwamen niet door mij.
Ik scoorde zelfs de 1-0 met een prachtig schot van buiten de 16 vol in de kruising. Teamgenoot schreeuwde even later nog tegen de scheids dat hij een kleurloze is, ik vroeg sarcastisch of ik 5 minuten straftijd kreeg en kreeg het ook (thuis niks te vertellen zeker) met een gele kaart die hij ook nog heeft doorgegeven aan de KNVB, de vuile kleurloze kutscheids. Had ik hem beter kunnen beledigen want dit voelt zuur aan. Genaaid door een kleurloze clubscheids.
Dus praat me er niet van....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]