26-09-2008, 10:31 AM
gittermaster Wrote:Dat zagen we gisteren in de samenvatting. Mede door zijn commentaar wordt die actie dus zo uitgemeten.
Vier jaar geleden kon ik misschien nog een beetje in je verontwaardigde gecalimero meegaan, maar nu dus echt niet meer.
dat komt natuurlijk opborrelen omdat ajakkes zo breed laat hangen dat ze benadeeld zijn. dan vraag je er om dat we weer gaan bewijzen dat het andersom is.
in het ad schrijft wijffels een lyrisch stuk, hij spreekt van een sneuarez die het verschil maakte, terwijl hij rood had kunnen hebben. je kan het ook anders benaderen. hij had rood moeten hebben en dan had hij het verschil niet meer kunnen maken.
ik vond ajakkes helemaal niet zo goed als door hem wordt geschreven overigens. als dit echt het beste ajakkes is dat je in jaren hebt gezien heb ik het met je te doen. :razz:
en dat het breed werd uitgemeten kwam niet door leo driesen (die overigens ook neus is). die speler van utrecht raakte op een ongebruikelijk plaats geblesseerd. dat was vreemd. in de herhaling zag je wat er gebeurde. er was geen andere conclusie mogelijk. mede in het licht van de geklaag van ajakkes weet je dat dat dan veel aandacht krijgt.