26-09-2008, 11:43 AM
Waarom vind iedereen Suarez zo goed gespeeld hebben? Ik zat in het stadion maar vond Suarez alleen de laatste 20 minuten goed spelen, daarvoor lag/jankte hij meer dan hij stond en als hij stond voerde hij zijn acties te ver door.
Tuurlijk hij maakt 3/4 mooie acties, versiert een pingel (leek mij hands van die verdediger maar kon het niet zien), en scoort op Robben-achtige wijze. Maar echt goed vond ik hem niet.
Enoh en Vertonghen speelde goed en heerste op het middenveld, Utrecht eigenlijk maar 1 of 2 echte kansen gehad na missers van Stekelenburg en v/d Wiel (wat speelde die laatste dramatisch zeg)... Sfeer in het stadion was prima en dat terwijl het maar voor 50% gevuld was ofzo...
Tuurlijk hij maakt 3/4 mooie acties, versiert een pingel (leek mij hands van die verdediger maar kon het niet zien), en scoort op Robben-achtige wijze. Maar echt goed vond ik hem niet.
Enoh en Vertonghen speelde goed en heerste op het middenveld, Utrecht eigenlijk maar 1 of 2 echte kansen gehad na missers van Stekelenburg en v/d Wiel (wat speelde die laatste dramatisch zeg)... Sfeer in het stadion was prima en dat terwijl het maar voor 50% gevuld was ofzo...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]