26-09-2008, 12:38 PM
waf Wrote:gittermaster Wrote:![]()
![]()
dat je die vergelijking trekt. Dat was in de verste verte niet te vergelijken met elkaar.
Totaal niet verwacht, maar dit was een van de beste wedstrijden van Ajax die ik de laatste seizoenen gezien heb.
Geniale Suarez en echt een hele goede Enoh (tot vorige week zondag nog nooit van gehoord)
in beide gevallen worden de spelers vastgehouden (ent zoals overigens makaay door die spagnool, maar daar hoorde ik ook niemand van jullie over).
en over sneuarez houden jullie wijselijk je bek. net zoals haas jan stuntelaar in zijn commentaar na afloop. als sneuarez er af moet kan hij niet scoren en geen pingel veroorzaken (en ook zijn andere 34 schwalbes niet uitvoeren). utrecht is benadeeld door de scheids. het is weer ouderwets.
waarom zijn jullie eigenlijk benadeeld dat je geen pingel kreeg? pingels moet je er wel inschieten.
Wil je niet zo generaliseren svp? Als je met wat meer aandacht mijn berichten had gelezen had je zowel kunnen lezen dat ik de situatie van Makaay een pingel vond en had je kunnen lezen dat ik het rood vond voor Suarez. Thanks.
Als je mij niet onder Ajacieden schaart is dit natuurlijk een ander verhaal, maar ik voel me wel aangesproken :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]