30-09-2008, 07:16 PM
Wat betreft de keuze van Sportdreams: het zijn ook spelers die eigenlijk op beide linies kunnen spelen, hoewel Wuytens zich heeft ontpopt tot rasechte verdediger. Verder denk ik dat Dost en Douglas gewoon zullen spelen als ze fit zijn, maar dat kan ik nu dus moeilijk zeggen. Er van uit gaande dat Steur wel weer fit is en Dost en Douglas niet kunnen spelen denk ik dat de opstelling als volgt zal zijn:
Steur - Everton - Overtoom
Klavan - Fledderus - Quansah
Looms - Wuytens - Maertens - Breukers
Pieckenhagen
Waarbij vooral de verdediging mij een zekerheidje lijkt. Ipv Overtoom zou Schulmeister of Bridji ook wel eens kunnen spelen. Eventuele vervanger voor van vd Bergh vind ik nog moeilijk in te schatten, weet niet of Fledderus de aangewezen persoon is voor de aanvallende rol op het middenveld.
In het Polman hebben we sinds onze promotie 2 keer gelijk gespeeld en 1 keer nipt (0-1) verloren tegen Roda. In de traumatische bekerwedstrijd stond er na 90 minuten ook een gelijkspel op het bord. Zal mooi zijn als we na zaterdag nog steeds ongeslagen zijn, wie weet zit er zelfs een 3 punter in. Ben benieuwd, kijk uit naar deze wedstrijd.
Steur - Everton - Overtoom
Klavan - Fledderus - Quansah
Looms - Wuytens - Maertens - Breukers
Pieckenhagen
Waarbij vooral de verdediging mij een zekerheidje lijkt. Ipv Overtoom zou Schulmeister of Bridji ook wel eens kunnen spelen. Eventuele vervanger voor van vd Bergh vind ik nog moeilijk in te schatten, weet niet of Fledderus de aangewezen persoon is voor de aanvallende rol op het middenveld.
In het Polman hebben we sinds onze promotie 2 keer gelijk gespeeld en 1 keer nipt (0-1) verloren tegen Roda. In de traumatische bekerwedstrijd stond er na 90 minuten ook een gelijkspel op het bord. Zal mooi zijn als we na zaterdag nog steeds ongeslagen zijn, wie weet zit er zelfs een 3 punter in. Ben benieuwd, kijk uit naar deze wedstrijd.