06-10-2008, 04:19 PM
Peter Wrote:Dan mauw je toch wel degelijk over blessures? PSV zorgt voor een fitte selectie, bij tegentanders zijn tig spelers niet inzetbaar en dus wint PSV makkelijk. 3 punten voor de medische staf. Puntjes die een Ajax nooit binnenhaalt omdat ze altijd zelf al tig spelers missen.
Misschien moet jij eerst een begrijpend leren lezen. 8-[
Pff met jou valt ook niet te praten, je geeft er weer een hele andere draai aan...
Jij haalt de wedstrijd Utrecht - PSV aan en wil zien of Ajax daar ook met 1-5 zal winnen... Dan zeg ik dat dat waarschijnlijk niet te vergelijken is omdat Utrecht tegen PSV veel spelers miste door blessures of andere zaken waardoor PSV makkelijk won, die situatie zal wellicht tegen Ajax anders zijn... Daar heeft Ajax weinig invloed op en dus heeft dat niets met de kwaliteit van Ajax danwel PSV te maken of zij hun selectie zelf fit hebben... Jij doet nu overkomen alsof ik klaag over blessures die Ajax heeft waardoor zij mogelijk niet hetzelfde resultaat kunnen halen als PSV... Het lijkt mij niet dat of Ajax of PSV kan beinvloeden hoe fit de selectie van de tegenstander (in dit geval Utrecht) is! ](*,)