14-10-2008, 07:48 AM
Ad Wim Wrote:Tja, je moet het dan toch juist doen met gasten waarvan men het niet verwacht? Dan forceer je echt iets. En ik geef dus de H2Hs aan, daar kun je toch ook naar kijken?
En ik doe het uiteraard om op te schuiven en ik heb natuurlijk ook nog een kans op de top 3, al is die wel heel klein natuurlijk. Maar er zijn nog genoeg punten te halen de komenden weken. En de enige manier om nog in de top 3 te komen voor mij is om in zo'n toernooi voor verrassingen te gaan. Mocht Blake onverwacht winnen, pak ik toch al gauw zo'n 100 punten op iedereen, dan schuif ik toch al een stuk op. En Madrid en Parijs hebben regelmatig verrassende winnaars.
Dat doe ik dus niet met gasten die iedereen heeft, en het lukt ook niet met rukkers die er niks van kunnen (Wawrinka, Gasquet, Ferrer, Gonzalez) of gasten die een onwijs lastige loting hebben (Potro, Verdasco, Roddick, Davy).
Het is gewoon niet echt een gokweek, aangezien je in mijn ogen Murray en Lopez gewoon moet hebben, en eigenlijk ook iemand van de top 3, en dan houd je nog maar weinig over om te gokken.
Wat ben je ook een rare vogel

Vorige week niet forceren en nu wil hij ineens forceren met oa Blake :lol:
Blake haalt natuurlijk maximaal 15 punten en die wedstrijd tegen Simon lijkt me 50-50.
Blake heeft hier nog NOOIT een partij gewonnen in 4 optredens en dan zou hij nu ineens 100 punten pakken :lol:
En om nou te zeggen dat zijn vorm goed is :8:
En Nalbi heeft vorige week zijn vorm getoond en met zijn resultaten hier uit het verleden kon je ervan uitgaan dat bijna iedereen hem zou kiezen...
je had dus voor mannen als kohlschreiber, roddick, gonzo, berdych, Potro, Tsonga of Federer moeten gaan.
De kans is dan aanwezig dat je verliest, maar ook een kans als een meezit dat je flink inloopt.
nu kun je max. 90 punten op mij inlopen, maar dan moet Blake/Djoko het toernooi winnen en de ander de kwartfinale...
En dan moeten al mijn 7 verschillen met jou geen wedstrijd winnen....
Dat Djoko wint lijkt me tussen de 20 en 30% en dat Blake de kwart haalt, lijkt me ook maar 25%....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.