17-10-2008, 03:27 PM
Ik snap wat je bedoeld gittermaster, en ik geef je grotendeels gelijk. Maar als Mukkus over de huurlingen blijft posten, blijf ik de begroting aanhalen. Dat is mijn goed recht. Met iets meer poen hadden we spelers als Friend en Garcia-Garcia graag gekocht, maar dat gaat helaas niet. De druk is in de meeste wedstrijden een stuk lager, dat klopt. Maar in wedstrijden tegen rechtstreekse concurrenten staat er wel behoorlijk veel druk op natuurlijk. Als pak en beet fct de doelstelling niet haalt gaan ze volgend jaar weer voor Europees voetbal. Als wij onze doelstelling niet halen en dus degraderen stort het hele toekomstplan in en het kan zomaar zo zijn dat we dan weer 20 jaar in de eerste divisie ballen.
Maargoed, ik zal de begroting minder vaak aanhalen. Maar er moet dan ook niet raar worden opgekeken als wij rond de kerst weer in de degradatie zone staan want in mijn optiek is dat heel normaal. En als we ter versterking een speler op huurbasis aantrekken deze winter dan vind ik dat alleen maar lovenswaardig van de clubleiding. Waarom niet immers, als het ons punten kan opleveren...
Maargoed, ik zal de begroting minder vaak aanhalen. Maar er moet dan ook niet raar worden opgekeken als wij rond de kerst weer in de degradatie zone staan want in mijn optiek is dat heel normaal. En als we ter versterking een speler op huurbasis aantrekken deze winter dan vind ik dat alleen maar lovenswaardig van de clubleiding. Waarom niet immers, als het ons punten kan opleveren...