17-10-2008, 05:41 PM
kooltje Wrote:Als jij vindt dat binnen die verantwoordelijkheid het regelen van een vervanger behoort is dat zo...ik vind van niet. Heb best even tijd op zaterdag, zondag of mandag om een team op te stellen. Dan kun je hooguit iemand in de gaten laten houden of er al iemand uit is voor 22uur en dan een vervanger aanwijzen.Dit ben ik met je eens, en dat doe ik dan ook regelmatig, zoals ik net ook al schetste. Maar wat nou in het voorbeeld van vakantie? Dat heeft iedereen en lang niet iedereen heeft tijd en zin om daar hun vakantie aan aan te passen. Moeten we dan allemaal zo fanatiek zijn als Buurs (geen sneer, gewoon een feit), dat we dus wel onze vakantie daar op aanpassen? Of kunnen we ook gewoon in die week een vervanger regelen en wel gewoon relaxed uit eten gaan of wat langer op het strand blijven?
Ik weet nog dat ik eerder dit jaar op wintersport met m'n dispuut was en blij was dat ik toen een vervanger had geregeld, aangezien ik totaal ongepland ergens op een of ander leip feest belandde. Ik had totaal niet over de deadline nagedacht en was hij dus ook geheid vergeten als ik dus geen vervanger had geregeld. Dan was mijn jaar in maart al vrij kansloos geweest (nu alsnog, maar goed), vind je dat niet wat straf?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello