19-10-2008, 01:27 PM
Sluit mij bij Balthazar aan. Met name in de slotfase kwam Heracles in de verdrukking en vanaf dat moment kwamen we er ook niet meer goed uit. Rest van de wedstrijd stemt mij redelijk tevreden, met name de verdediging. Volgende week tegen ADO weer volle bak geven in ons eigen Polman. Als we die wedstrijd winnen liggen we gewoon keurig op koers. Wel schandalig van de herdachtenis van Ab Gritter. Deze oud-speler van zowel fct als Heracles en tevens oud-trainer van Heracles is afgelopen week overleden en hier zou bij deze wedstrijd worden stilgestaan. Beide supporterskampen hielden zich keurig stil maar na 10 seconde besloten ze in Enschede om het opkomstlied maar te gaan draaien. Triest.
Positief was overigens mijn plekje in het uitvak. 1000 Heraclieden on tour en ik ben er in geslaagd om mooi over de railing van het uitvak te kunnen hangen. Heerlijk, net als de sfeer in het uitvak. Op dat gebied heb ik wel genoten.
Positief was overigens mijn plekje in het uitvak. 1000 Heraclieden on tour en ik ben er in geslaagd om mooi over de railing van het uitvak te kunnen hangen. Heerlijk, net als de sfeer in het uitvak. Op dat gebied heb ik wel genoten.