23-10-2008, 01:47 PM
kooltje Wrote:Ik zeg het echt al heel lang ook. Vroeger, toen hij nog echt goed was, nummer 2 van de wereld, sloeg hij echt minder aces, en sloeg ie voornamelijk op het lichaam. En speelde hij meer 1-2s: goede service, matige return en winner met de forehand. Nu gaat ie blijkbaar meer voor de hoeken, vermoedelijk omdat hij niet zo zeker meer is in de rally of niet meer zo zeker is dat ie die winner slaat op de tweede slag, of dat de returns van de tegenstanders beter worden, of dat mensen zijn service beter zijn gaan lezen...Ad Wim Wrote:25 aces, ongelofelijk. Dat was vroeger echt wel minder. Toen sloeg ie veel winning services, maar echt niet zoveel aces. Nu slaat ie er gemiddeld meer dan 20 per wedstrijdIk herken deze opmerking nog van je.
Toen ben ik daar eens op gaan letten. Toen had je gelijk dat hij helemaal niet zoveel aces sloeg (discussie kwam door poll) maar tegenwoordig moet hij het er echt van hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello