28-10-2008, 11:45 PM
Quote:sc Heerenveen start woensdag in het thuisduel met Vitesse mmogelijk met een andere basisformatie. Trond Sollied, die tegen Vitesse op Tarik Elyounoussi na over een fitte selectie kan beschikken, liet vanmiddag doorschemeren dat hij de basiself van sc Heerenveen in vergelijking met het duel tegen Feyenoord op twee posities wijzigt.
Trond Sollied hakt op de wedstrijddag de knoop door. De redactie van de website van sc Heerenveen sprak vanmiddag uitvoerig met de Noorse trainer over onder andere het duel met Feyenoord en de komende thuisduels tegen Vitesse en AZ. Sollied liet onder andere weten niet tevreden te zijn over het vertoonde spel en het aantal behaalde punten. ,,Dat hadden er meer moeten zijn.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢
Het interview met Trond Sollied is morgen te lezen op de website van sc Heerenveen. Dan is er ook een reportage met Michael Dingsdag, die vooruitblikt op het treffen met zijn oude club Vitesse.
Bron: sc-Heerenveen.nl
Quote:Debuut Nicky Kuiper bij Vitesse
ARNHEM - Nicky Kuiper maakt woensdag tegen Heerenveen zijn debuut als linksback in het eerste van Vitesse.
De 19-jarige Arnhemmer kreeg dat dinsdag te horen van trainer Hans Westerhof. "Hij kwam voor de training naar me toe en zei dat ik waarschijnlijk zou beginnen. Ik werd ook in de rust gewisseld bij Jong Vitesse. Daar keek ik even van op, maar het bleek met de wedstrijd tegen Heerenveen te maken te hebben."
Kuiper speelt tegen Roy Beerens. "Een goede speler. Ik vraag wel aan Sansoni hoe ik hem moet bespelen."
:lol: