30-10-2008, 11:23 AM
Mooi verslag Bumme! Aan foto's te zien is het zicht vanuit het uitvak inderdaad niet al te best. Ook slecht dat het zo lang moest duren dat je het eerste doelpunt hebt gemist. Ik heb het zelf ook 2x gehad en dat is niet leuk als je er zo'n eind voor hebt gereist. Maar mooi dat je een goede avond hebt gehad.
Bedankt! Trots ben ik ook zeker op mijn club, ook voor de wedstrijd van gisteren hoeven wij ons absoluut niet te schamen. Jullie ook succes in de rest van de competitie, ik denk dat het wel eens een hele spannende titelstrijd kan worden. In deze titelstrijd ben ik objectief dus ik ben benieuwd.
Bumme Wrote:@ D'r an met de lippe: Goed om te lezen dat je zo voor je club door het vuur gaat. Je hebt een club om trots op te zijn met mooi publiek en een sfeervol stadion. Succes in het vervolg van de competitie!
Bedankt! Trots ben ik ook zeker op mijn club, ook voor de wedstrijd van gisteren hoeven wij ons absoluut niet te schamen. Jullie ook succes in de rest van de competitie, ik denk dat het wel eens een hele spannende titelstrijd kan worden. In deze titelstrijd ben ik objectief dus ik ben benieuwd.