03-11-2008, 04:55 PM
gittermaster Wrote:Mooi verhaal Vret, heb m ietsje aangepast en mijn visie erin verwerkt
Vret Mien Gras Wrote:Twee jaar geleden wonnen wij met 1-4 van Twente wat terecht was. Wij vernederde Twente door hun eigen spel slim te ontregelen. Zij wilden graag lekker combineren, afwachten, en toeslaan op het juiste moment. Wij zaten er strak op waardoor zij terecht niet in het spel konden komen. Goed voetbal van ons, en de winst was terecht.
Vorig seizoen was het ook een spannende pot met een iets beter Ajax, maar een scheidsrechter die verzuimde om een pingel te geven, waardoor we op 0-2 waren gekomen en met de winst en later het kampioenschap er vandoor konden gaan. Twente maakt vervolgens een onmogelijk goal ver in blessuretijd. Lucky Twente, maar goed tegen 2 tegenstanders wordt t lastig.
Afgelopen zaterdag hebben we eens slim gespeeld. Met ongeveer 8 blessures en 1 schorsing de lastigste uitwedstrijd van het seizoen eens niet het spel proberen te maken, maar loeren op de counter bij een team die daar geen rekening meehoudt en zich er weinig raad mee weet. En daar was de 0-1, bedankt de Jong. De tweede helft besloten we geen risico te nemen en de voorsprong te verdedigen. Elia had een pingel moeten krijgen, maar dacht t voordeel te kunnen benutten door raak te schieten, jammer Elia, wel sportief (van Urby geleerd?) Stein schiet op de lat, en Elia liep vervolgens steeds buitenspel. We hadden het geluk eindelijk eens aan onze zijde en namen 3 punten mee naar Amsterdam. Al speel je met een half b-team een zware uitpot, winnen kan altijd.
1-4 vrede mee, 2-1 was zuur, gezien de wedstrijd toen, 0-2 is erg fijn, gezien de situatie!
Ik neem aan dat je dit niet serieus meent, anders plaats ik je in de categorie Lamme Len.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]