07-11-2008, 10:01 AM
harry_bierdop Wrote:trouwens Peter, dit jaar niet naar de Goffert? Was ook lastig geweest om aan kaarten te komen dit jaar, had ik meteen 1e dag moeten gaan halen want 95% zit vol met SCC'ers!
Moet helaas werken zaterdagavond. Had anders graag gegaan, want tis me de afgelopen jaren echt prima bevallen tussen de NEC-fans. Enige minpuntje was dat we steeds compleet overklast werden. Dat ene puntje vorig jaar was een gestolen punten (al kregen we wel een 1000% kans vlak voor tijd waardoor we zomaar sneaky met 0-1 hadden kunnen vertrekken meen ik me te herinneren) en jaar daarvoor was helemaal drama. Niets dan lof voor NEC en volledig terecht puntverlies 2x waar ik dan ook weinig moeite mee heb omdat t zo terecht is. Als NEC eenzelfde strijdlust als die 2 keer aan de dag legt gaat PSV er (helaas) op zeker aan.
Overigens was ik vorig jaar ook bij NEC-Feyenoord en als NEC zo speelt als toen dan maakt PSV prima kans. Vond dat echt zwaar tegenvallend in vergelijking met de 2x dat ik ze tegen PSV heb zien ballen.