28-08-2005, 09:31 PM
Gerben Zonderland Wrote:Flixieluv Wrote:Mijn grappen zijn niet gedateerd! [-(
Oh nee, eerst goed lezen wat er staat :wink:
Gerben Zondertaalgevoel: dat je (af en toe) de schoolmeester wilt uithangen is op zichzelf genomen best, maar daar heb je toch echt wat meer 'feeling' voor nodig, jongeman. En 'feeling' valt niet goed aan te leren, helaas voor jou...![]()
Helaas lees ik echter afgezien je (somtijds inderdaad relevante) verbeteringen in feite zelden of nooit een opmerking van jouw kant, die ook maar in de verste verte wat met het edele voetbalspel te maken heeft. Dit is een voetbalforum, geen taalforum, en het gaat hier dus om het (voetbal-)spel, en niet om de (taal-)knikkers. Graag dus wat meer gebabbel over 't voetbal, en wat minder over de taal, als dat niet te veel moeite is. Of ga anders lekker bij taalmanager forummen...![]()
Begrijp je 't? Fijn, goed zo, ja, dank u.
Dat ik de zin te snel had gelezen en mijn oog eigenlijk alleen viel op je, met opzet fout geschreven, latijns zal ik niet ontkennen, maar dat je mij beschuldigt van louter het corrigeren van andermans taalfouten getuigt ook niet echt van een objectieve kijk op het geheel. Ik wil graag (en dat heb ik al aan een aantal mensen gevraagd die mij van hetzelfde beschuldigden) dat jij even bij de zoekfunctie al mijn posts bekijkt en dan turfjes gaat maken van hoeveel daarvan over taal gaan (en niet in het taalergernissentopic staan) en die aftrekt van het totaal aantal posts. Ik voorspel dat je tot nog geen procent komt van het totaal en de meeste daarvan zijn al maanden geleden geplaatst. En als ik die paar berichtjes van jou zo es doorblader, dan staan er anders (ook) een aantal (taal)afzeik-posts bij, dus 'de pot verwijt de ketel....'
Ok, ok. Ik ga hier niet 'zwaar' inhoudelijk op in, maar volgens mij is het sop de kool niet waard, en de discussie niet een muisarm :wink:
Dus: we laten het hier bij. OK?