12-11-2008, 07:25 PM
NEC was gewoon belabberd gisteren. Al doe ik daarmee wel Rijnsburgse boys enigszins te kort, want ik vond ze ook gewoon goed combineren; hadden toch een aantal mooie counters. Daarnaast was het verschil in wedstrijdinstelling, vooral in de eerste helft, schrijnend om te zien; RBB zat er goed bovenop, terwijl NEC vooral slap acteerde (steeds een stapje te laat & ontzettend veel foute passes). Na rust kwam er, vooral met de komst van Schone, wat meer voetbal in de ploeg, maar ook in het vervolg van de wedstrijd was het voetbal niet bijster goed. Een overwinning van de RBB was dan ook zeker wel terecht geweest.
Gelukkig mist die verdediger (nummer 3, meen ik) die penalty, anders had ik het inderdaad nog wel willen zien. Nu maar hopen dat NEC in de volgende ronde 'gewoon' een ploeg uit de eredivsie treft, hoeven ze tenminste niet te vrezen voor onderschatting. :wink:
Gelukkig mist die verdediger (nummer 3, meen ik) die penalty, anders had ik het inderdaad nog wel willen zien. Nu maar hopen dat NEC in de volgende ronde 'gewoon' een ploeg uit de eredivsie treft, hoeven ze tenminste niet te vrezen voor onderschatting. :wink: