13-11-2008, 03:41 PM
waf Wrote:failliet gaan of fuseren, wat maakt het uit voor supporters? in beide gevallen gaat de club en de identiteit teloor. maar er zijn nog wel andere belanghebben bij een fusie dan supporters hoor. wat dacht je van schuldeisers? zou kesler ook niet een ebetje aan hen denken?
en de recht op doel af juliana combinatie?
en de nietophoudenaltijddoorgaan aangenaamdoorvermaaknuttigdoorontspanning combinatie?
en fc utrecht?
Je slaat de spijker op zijn kop. Maar uit sentimentele redenen zou ik liever falliet gaan. Met oog op de schuldeisers is een fusie inderdaad beter, geef ik toe. Is dan ook de enige reden dat ik kan bedenken waarbij ik voor zou zijn.
gittermaster Wrote:pcies, wilde ook nog toevoegen dat die "trotse" supporters van fortuna sittard er niet eens waren geweest als hun voorvaders in de jaren 60 dezelfde houding hadden gehad toen fortuna 54 en sittardia gingen fuseren.
Als dat niet was gebeurd, was er nooit een fortuna sittard geweest.
Dat is hun probleem, ik weet dat het beide al fusieclubs waren. Toch heb ik enkele argumenten gelezen waarom het in dit geval anders zou zijn, maar nogmaals niet mijn probleem. Heracles is wel een traditieclub, ontstaan in een weiland door een paar Almelose jongens die een balletje gingen trappen, dus met dit voorbeeld kan ik niks mee tov mijn mening.