13-11-2008, 04:14 PM
gittermaster Wrote:Dat is heel erg persoonlijk. Ik denk dat sportieve prestaties de meeste supporters wel raken. En jou ook dr'an. Jij wint toch ook liever van FC Twente dan dat je van ze verliest. Is toch ook een sportieve prestatie. Ik geloof niet dat sportieve prestaties je niet raken.
Wat het tweede gedeelte betreft; hebben we al uitvoerig besproken, maar ik zie dat compleet anders
Sportieve prestaties van Heracles raken mij uiteraard wel, maar ik wordt niet gelokt door sportieve resultaten van een club waar ik niks mee heb. Dat probeerde ik te zeggen. En dat is dan weer hetzelfde verhaaltje dat ik een fusieclub als een geheel nieuwe club zie.
gittermaster Wrote:Dat vind ik echt te makkelijk. Je opent dit topic geeft een sterke mening, zegt dat je de supporters groot gelijk geeft en nu zeg je vervolgens "niet mijn probleem"
Ik geef de supporters ook groot gelijk dat ze tegenstander zijn, zoals ik ook schreef heb ik enkele argumenten gelezen waarom een fusie die er voor heeft gezorgd dat Fortuna Sittard is ontstaan anders zou zijn. Maar die argumenten zullen mij eigenlijk worst zijn. Met niet mijn probleem bedoelde ik gewoon dat de fusie-afkomst van Fortuna niet mijn mening beïnvloedde omdat mij hun afkomst niet interesseert. In deze kan ik mij vinden in de mening van veel Roda en Fortuna aanhangers, that's all.