13-11-2008, 04:24 PM
gittermaster Wrote:Ik ben wel heel benieuwd naar die argumenten dan. Er zullen weinig zijn die dat bewust meegemaakt hebben en dat op internet neerzetten, of het is een opa die net een internetcursus heeft gehad.
Het gaat mij er niet om of t je interesseert waar ze vandaan komen, interesseert mij ook geen reet, echter wil daar alleen mee aangeven dat ze er anders niet eens geweest zouden zijn, verloochen je afkomst niet
Ik las het op het forum <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.soccerquest.nl">www.soccerquest.nl</a><!-- w -->, waar ik wel eens mee lees. Staat een fusietopic in het algemene deel. Zou te maken hebben met een verschil in mentaliteit tussen beide streken en dat een fusie tussen 2 Sittardse clubs anders was dan een fusie met Kerkrade.
Ben het verder met je eens. Maar mijn openingspost had dus ook geen betrekking op de afkomst van beide clubs, maar enkel over mijn mening over de huidige situatie. Maar ik denk inderdaad dat we kunnen concluderen dat we elkaar wel begrijpen, maar simpelweg een andere mening hebben. En dat kan gelukkig!