17-11-2008, 03:03 PM
waf Wrote:gittermaster Wrote:Die 1-1 had ook echt afgekeurd kunnen worden Waf. Beide doelpunten waren twijfelachtig.
Volgens mij kreeg Ajax in de eerste minuut een hele grote kans, maar Kennedy kan niet koppen, das jammer.
Verder viel het met kansen inderdaad wel mee, dat komt imo zeker door het gemis van Huntelaar, maar het overwicht in de eerste helft was wel erg groot.
Laat Bumme nou lekker hoog van die toren blazen, is erg lang geleden dat we thuis gewonnen hebben van PSV en ook nog eens het betere team waren.
die 1-1 had afgekeurd kunnen worden, de 2-1 had afgekeurd moeten worden. dat is het verschil. ik vond trouwens dat er weinig aan de hand was bij die 1-1.
en als iemand die niet kan koppen de bal voor zijn hofd krijgt, is het uiteraard geen kans. :razz:
zoals eerder gezegd, het overwicht was er, maar dat zegt mij niet zoveel. ik snap wel waarom bumme zo hoog van de toren blaast, maar ik voel me geroepen dat te relativeren. een smiley hier en daar had ik opportuun gevonden. begrijpie?
Relativeren doen wij Ajacieden de laatste jaren vooral eind april, tot die tijd genieten we van dit soort momenten en roepen we om het hardst dat we kampioen worden!
Urby Emanuelson wees in het Algemeen Dagblad naar de recente historie van Ajax-PSV: 'Vandaag is toch een soort ommekeer. PSV in Amsterdam, dat betekende als Ajacied altijd op zijn minst twee punten inleveren. PSV incasseert ook nooit veel doelpunten, maar vandaag verliest het en dan gelijk met vier tegengoals. Het is allemaal niet des PSV's, maar daar ga ik verder niet over.'
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]