19-11-2008, 04:43 PM
waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Jij feli met het punt.
We hebben Huysegems, Denneboom, Perez op de bank. De bankzitters van Feyenoord moesten voor 19:00uur thuis zijn, aldus Timmer =D>
Het leek meer op werkvoetbal dan technisch, van beide kanten. Toch viel me die Wijnaldum wel positief op. Ik was van mening dat hij zwaar overschat is, maar ik neem mijn woorden terug. Uiteraard was mijn mening voorheen alleen gebaseerd op samenvattingen en af en toe een helftje.
Verder laf voetbal van Feyenoord, het leek wel Ajax2 :razz:
Het is een compliment naar de Tukkers, Feyenoord was bang om tegen ons ballen. Maar vooralsnog pakken we weinig punten door dit laffe voetbal. Bij 1-1 stand onmeunig tijdrekken, janken, zeiken en zeuren, maar dat is gewoon de story of this club, het is Ajax2 :razz:
het was niet ajakkes2, het was feyenoord a1. en het is niet vreemd dat ze tegen het eind van de wedstrijd wat te kort komen.
Ik wil hier toch nog even op reageren.
Timmer 36
Tiendalli 23
Bahia 28
Hofland 29
De Cler 30
El Ahmadi 23
Van Bronckhorst 33
Makaay 33
Wijnaldum 17 (te goed voor A1)
Janota 18
Pedro 18
gem. leeftijd: 26,18 jaar
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]