30-08-2005, 11:17 PM
Berend Botje Wrote:Kennedy Wrote:Uit betrouwbare bron heb ik me laten vertellen dat ook wij, net als vele andere clubs in de ere-divisie, volgend seizoen kunnen gaan genieten van herhalingen van doelpunten die eerder de wedstrijd zijn gemaakt. Twente heeft 2 videoschermen besteld.
Verwachten ze dat er niet meer dan twee doelpunten gemaakt worden?
Grappig zeker?? :|
Goed... nu ff goed nieuws voor de Twentenaren:
Gisteren berichtten onze oosterburen dat Jason Culina weleens de overstap zou kunnen maken naar Duitsland. Volgens Twente-directeur Johan Plageman laat FC Twente Culina niet naar Mönchengladbach vertrekken: "Wij willen deze groep bij elkaar houden". De aanvallende middenvelder staat volgens zijn zaakwaarnemer Sören Lerby inderdaad in de belangstelling van een Duitse club, "maar verder verwijs ik alles door naar Twente, bij die club staat Jason immers nog een jaar onder contract", aldus Lerby. Volgens Johan Plageman heeft zich tot dusverre niemand gemeld voor de Australiër. Inmiddels heeft Borussia haar zinnen gezet op een andere middenvelder; Krisztian Lisztes. Naar verwachting tekent hij deze woensdag een contract.
Ie kun't mie allemoal een dikk'n krieg'n