24-11-2008, 07:23 PM
gittermaster Wrote:Moker Wrote:Moker Wrote:ik hoop dat ik glittermaster op het verkeerd been heb gezet met mijn fake team wat hij via een peebee van mij heeft ontvangen, want dit zijn moker's siekret weppens van deze ronde:
Vorm (10.55M)
SvejdÃÂk (12.30M)
Schut (9.90M)
Penders (12.25M)
Tiendalli (12.75M)
De Graaf (10.55M)
Andersson (11.70M)
Afellay (17.55M)
Van den Ouweland (4.15M)
Koevermans (15.85M)
Makaay© (17.65M)
Moker, denk je nu echt dat ik mijn team aanpas aan jouw team???
Maar je hebt je echte team dus niet kenbaar gemaakt voor zaterdag de wedstrijden, wat nu?
Edit: Zie nu de rest al. Kan niet zeggen dat je t niet hebt open gegooid voor zaterdagavond, maar kan alleen maar zeggen dat ik t tamelijk kinderachtig vind, daar ik er vanuit ging dat ik t verder niet meer hoefde te checken. Maakt me verder echt geen reet uit overigens, maar voor dit spel is t niet echt bevorderlijk dit soort acties
Glittermaster de huilebalk...stel dat mijn team niet open stond voor de wedstrijden van zaterdagavond. dan nog had ik mijn team op tijd op het forum gepost en dus bekend gemaakt. Mijns inziens heb ik geen regels overtreden. Je kan het checken door te kijken naar het tijdstip en de datum van de post.
Ik heb dus niets verkeerds gedaan.....wat een huilebalken die amsterdammers....zeker een kut weekend gehad... \

Economists do it with models...