30-11-2008, 06:51 PM
Ik was dit keer derde, deshotas tweede.
Heb eigenlijk weinig kaarten gehad, alleen 1 x AA, maar die kreeg ik ook echt dubbel en dwars uitbetaald.
Was de een na hoogste aan tafel en speelde tegen de hoogste.
Blinds waren 200-400 en zat UTG, Was al een periode dat er wat shorties geregeld all in gingen dus ik flatcallde. Helaas limpte er 4 man en geen raise.
Flop:356
Ik bet pot, links naast me callt (suspicious) en de rest fold.
Turn: 9 (ook nog str. draw nu).
Ik gooi m meteen all in (dikke overbet) en kreeg vrijwel direct call te horen.
Nu speelde ik vrijveel dus dacht wellicht dat ik blufde. hij showt 46.
Gelukkig een gustige river en was toen dik cl.
Daarna nog een paar handjes verloren en 1 x pocket 3-en een set gemaakt op de river doordat 2 limpers na een preflop raise checkte terwijl er een A lag. Ik maak driekwart potbet op river en krijg een caller van een A.
In de eindfase verloor ik 2 coinfips en raakte redelijk short. Gooi t op SB all in met 10J s en krijg call van KK.
Was erg gezellig weer.
Heb eigenlijk weinig kaarten gehad, alleen 1 x AA, maar die kreeg ik ook echt dubbel en dwars uitbetaald.
Was de een na hoogste aan tafel en speelde tegen de hoogste.
Blinds waren 200-400 en zat UTG, Was al een periode dat er wat shorties geregeld all in gingen dus ik flatcallde. Helaas limpte er 4 man en geen raise.
Flop:356
Ik bet pot, links naast me callt (suspicious) en de rest fold.
Turn: 9 (ook nog str. draw nu).
Ik gooi m meteen all in (dikke overbet) en kreeg vrijwel direct call te horen.
Nu speelde ik vrijveel dus dacht wellicht dat ik blufde. hij showt 46.
Gelukkig een gustige river en was toen dik cl.
Daarna nog een paar handjes verloren en 1 x pocket 3-en een set gemaakt op de river doordat 2 limpers na een preflop raise checkte terwijl er een A lag. Ik maak driekwart potbet op river en krijg een caller van een A.
In de eindfase verloor ik 2 coinfips en raakte redelijk short. Gooi t op SB all in met 10J s en krijg call van KK.
Was erg gezellig weer.
The great old Ludwig von...