04-12-2008, 03:24 PM
harry_bierdop Wrote:Complete chaos in de pub waar ik keek (Shamrock), echt complete gekte. Er was een soort tribuneopstelling opgesteld maar alles lag plat, overal stoelen, tafels, banken, glas, iedereen helemaal onder het bier. :razz:
Nu heb ik wel het idee dat veel supporters er nu op rekenen dat we al met 1,5 been in de volgende ronde staan maar dat vind ik toch te ver gaan. Je staat er goed voor nu maar 0-1 verliezen Udinese en Moskou dat 3-2 verliest van Spurs en we liggen eruit. Erg vreemde poule... er zit nog een kans in dat we met 3(!!) punten doorgaan naar de volgende ronde maar het kan ook nog zomaar zo zijn dat we met 6 punten eruit liggen :-k . Fucking 2 weken nog... brrrr
Twente ook nog gekeken daar, uiteraard gejuicht voor Vret en co. Gefeliciteerd Tukkers, erg mooi! Die goal van "de boiler" was een overduidelijk wamberto'tje maar goed wie maalt daar nou om... mochten wij er alsnog uitvliegen en Twente loot een mooie ploeg ga ik gewoon alsnog mee uit... Hamburg uit ofzo :8:
Helden zijn het; stuk voor stuk!

Haha, de Shamrock zal inderdaad wel helemaal verbouwd zijn, ja. Tegen Dinamo Boekarest was het ook al chaos, maar dat scenario kon natuurlijk totaal niet tippen aan dit 'droomscenario'. Had dan ook graag in die ambiance de wedstrijd willen volgen, maar dat ging niet, dus nu thuis maar druk lopen springen en schreeuwen. Zullen de buren leuk gevonden hebben.

Heb voor de 18e goede hoop, maar het is - zoals jij ook al aangeeft - natuurlijk onzin om al te veronderstellen dat je al praktisch gekwalificeerd bent. Zolang ze maar met net zoveel beleving spelen als in de tweede helft, dan ben ik al heel tevree. En dan sluit ik een verlengd Europees avontuur ook niet uit. Het zou wel wat zijn natuurlijk.
De Tukkers uiteraard ook gefeliciteerd met de knappe prestatie; winst op S04 & het bereiken van de volgende ronde (in een lastige poule). Grote klasse! Wel jammer dat ik tijdens de match een sms'je kreeg dat ik ook aanwezig had kunnen zijn, aangezien een maat van me uiteindelijk nog een scc over bleek te hebben (vriend van 'm was ziek). Zo te zien heb ik héél wat gemist.