11-12-2008, 02:21 PM
Lamme Lennie Wrote:Vind dit een moeilijke situatie en ben het er niet mee eens dat je deze hand moet raisen. Met een dergelijke hand hoop je eigenlijk alleen maar op de flush. Ik limp deze hand ook vaak in. Als je dan wordt geraist kan je hem goedkoop wegleggen. Als je zelf raist en je wordt gereraist moet je hem eigenlij kwegleggen en kost het je meer. De call op de flop en turn vind ik niet heel vreemd, maar de all-in op de river vind ik een zwaktebod. Ten eerste call je alleen op de flop en turn wat kan duiden op een gemiste flush en je op deze manier de pot op probeert te pakken. Ook moet je er rekening mee houden dat je tegen de CL zit die zelf met een slechte hit de 970 all-in gewoon callt.
Ik vind callen wel slecht hier. Je zegt dat je alleen callt om een flush te krijgen, maar met een raise hoef je misschine niet eens te spelen om te winnen.
En dan zie je de flop en heb je een draw. wat dan?
Daarnaast krijg je als late limper shorthanded zelden een flop te zien, daar je 9 van de 10 keer een raise om je oren krijgt. Zonde van de 100 imo.
In deze situatie had ik zoals je t nu speelde preflop; na de flop zeker geraisd. Had voor resultaat niet uitgemaakt, want hij legt zijn azen waarschijnlijk toch niet weg, maar callen zou wederom geen optie zijn voor mij na de flop.
The great old Ludwig von...