15-12-2008, 10:14 AM
Bumme Wrote:Pff wat een geneuzel over die subtopper en die Rotterdamse laagvlieger. Van de top 3 kwam alleen Twente nog een beetje aan bod maar over Ajax en AZ helemaal niets.
Programma holt idd achteruit, vroeger was het veel beter!
cheque van gelder en jan mulder zaten aan tafel. weer genoeg neuzen invloed. youri zelfs nog ff aan de telefoon geweest. en als jullie zo beroerd blijven voetballen kom je vast weer nog meer aan de beurt.
ik weet niet wie ik over de feyenoord verhalen moet geloven, maar ik denk dat er door de selectie over de trainer is gesproken (en dus geen stemming is gehouden) en dat iemand bijgehouden heeft dat 14 man niet positief waren. deze iemand heeft naar de pers gelekt en het ad heeft opgeschreven dat er een stemming is geweest. ik vermoed dat dit het dichtste bij de waarheid ligt.
hugo borst heeft het inmiddels niet meer over een stemming, maar over een peiling. en toch zegt hij dat het briljante journalisten zijn bij het ad. dezelfde journalisten dus die dachten dat kalou en kuijt een contract hadden getekend (en dat flutcontract nog durfden afbeelden ook).