13-01-2009, 06:39 PM
Ik ga het wanneer ik even wat meer tijd heb goed naar kijken. Mijn ervaring met dit soort dingen is dat het 9 van de 10x uiteindelijk toch een gebruikersfout is. Meestal kan men er niks aan doen en soms kun je zelfs zeggen dat het een kwestie van slecht programmeerwerk is dat de mogelijkheid nog bestaat, maar teams verdwijnen niet zomaar. Er moet wel een hele rare bug in het systeem zitten wil dat gebeuren.
Ik ben meestal ook redelijk coulant met het terugzetten van teams en dergelijke, helemaal in dit geval is het gelijk na de deadline gemeld en wil ik er ook geen probleem van maken.
Probeer voortaan altijd even zelf in je profiel te kijken of je team goed staat. Of refresh even de teammaak pagina vlak voor de deadline om te kijken of de goeie spelers groen zijn.
Ik ben meestal ook redelijk coulant met het terugzetten van teams en dergelijke, helemaal in dit geval is het gelijk na de deadline gemeld en wil ik er ook geen probleem van maken.
Probeer voortaan altijd even zelf in je profiel te kijken of je team goed staat. Of refresh even de teammaak pagina vlak voor de deadline om te kijken of de goeie spelers groen zijn.