03-02-2009, 10:16 AM
mindlight Wrote:In mijn voorstel zou het 8000 zijn, ik vind dat je Del Potro en een paar kleintjes moet kunnen kiezen.andre Wrote:mindlight Wrote:Dat is een idee, toch blijf ik voorstander van het afschaffen van de vaste verhoging.Daar ben ik geen voorstander van. Als er meer toernooien in een week zijn, maakt het niet zo veel uit (3*5000+3000=3*6000). Als er 1 toernooi is, maakt het wel uit. Als je niet met een vaste verhoging werkt, is het niet mogelijk om in een 1-toernooi week 1 subtopper te kiezen (niveau del Potro), of alleen ten koste van de must-picks. Dat beperkt de mogelijkheden naar mijn idee te veel.
Als je uitgaat van een toernooiweek met 1 toernooi, en je weet dat de deadline op maandagavond ligt, weet je van tevoren dat er een man of 5-6 al uitgeschakeld zijn door gespeelde wedstrijden, een man of 3-4 WC/quali is die onkiesbaar zijn, en tegenwoordig vaak nog 4 byes. Dat bekenent dat zo'n 12-14 man niet kiesbaar zijn, en er dus 18-20 man overblijven.
Ik vind daarvoor een budget van 6000 voldoende.
Heel veel maakt het echter niet uit. Ik hoop dat wat anderen hun mening geven (Elikian?) zodat we in de volgende 250-week de aanpassing kunnen doorvoeren.