04-02-2009, 11:13 AM
Flixieluv Wrote:Blind, Oleguer, Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen... Zou toch voldoende moeten zijn. Verder kan Lindgren ook back spelen (en volgens Hoef tot zaterdag jl. Anita ook :razz: ), en Schilder volgens MvB zogenaamd ook (maar wat mij betreft niet), en eventueel Urby. Verder zou ik Enoh wel eens als back willen zien.
Wielaert is oud, maar brengt geen rust, zo leek mij in de samenvatting vanochtend ook dat hij in ieder geval niet goed coachte bij de goal van Schoolmeester. Tegen Heerenveen veroorzaakte hij verder bijna een pingel, met die overtreding op Pranjic. Dit vond ik allemaal niet zo verrassend, nu ik Wielaert bij psv, bij NEC en bij Twente ook nooit opvallend goed vond. Waarom voor veel geld een redelijke middenmoter zonder toegevoegde waarde kopen die al 30 jaar oud is, als je meer dan voldoende alternatieven hebt? Snap ik niet.
dan veronderstel je dat je voldoende alternatieven hebt. die heb je niet. oleguer is gewogen en kennelijk te licht bevonden.
als je alleen al bij het nederlands elftal kijkt weet je dat de afgelopen jaren verdedigend zeer matig zijn geweest. je speelt met mathijssens en ooijers. als dat zelfs al goed genoeg is voor het buitenland, weet je wat er hier overblijft.