09-02-2009, 10:27 AM
waf Wrote:Hoef Wrote:waf Wrote:Hoef Wrote:Rest van het seizoen opflikkeren met die gast
ach gut, hij speelt bij feyenoord zeker? :roll:
dit onervaren jongmens komt te laat. gewoon ongelukkig. dat was ieders overtuiging in het stadion waar je de overtreding maar 1x zag. zelfs de commentator had in eerste instantie dat oordeel, op tv ik in eerste instantie ook nog. in het stadion hoorden we al dat zowel langs de lijn als radio rijnmond het een terechte kaart noemden.
in de herhaling is het idd een zware overtreding. maar dan zie je het op andere snelheid. ik ben er echter van overtuigd dat nieveld dit nooit bewust deed.
Heeft niets te maken met zijn club. Als hij te laat komt, zie ik nog steeds de reden niet waarom hij zo hoog inkomt. En onervarenheid: waarom maken dan niet alle jonkies dit soort overtredingen? Ben benieuwd wat de conclusie was als het slachtoffer een verrot been was getrapt.
dit soort overtredingen zie je wel degelijk vaker bij onervaren spelers. maar dat weet jij niet, want jij hebt nooit gevoetbald. hij kwam gewoon te laat. daarbij: er was geen enkele reden om vd laak op die positie op dat moment in de wedstrijd een doodschop te geven. dat had hij beter kunnen bewaren voor sneuarez volgende week.
anders dan jij zegt komt hij ook niet hoog in. zijn been eindigt hoog, waarom weet ik niet. misschien bewust, misschien omdat hij uit balans is door zijn sliding. tegelijkertijd blijft het been van die vd laak toevallig staan. dat is op zich niet zo gek bij die zompige en zware velden.
het zou een beetje raar zijn als de ernst van een blessure van invloed is op de conclusie die je trekt he. :|
Je zou als club na een dergelijke overtreding waardoor een zware blessure ontstaat, kunnen concluderen dat een schorsing door de club op zijn plaats is naast de KNVB-schorsing. Terwijl je dat nu niet zo snel zou doen...
En of hij hoog inkomt of hoog uitkomt, is niet relevant. Het gaat om het moment van de 'inslag'.
Enne, ik heb in het seizoen 1992-1993 (of daaromtrent) gevoetbald maar heb daar zoveel proleten gezien dat ik het na één seizoen wel weer mooi vond. Kan ook met de Leids/Haagse regio te maken hebben.