19-02-2009, 03:52 PM
Ad Wim Wrote:Djoko gaat Marseille winnen. Dat riep ik vorige week al in Rotterdam, toen iedereen zei dat het niets meer zou worden met hem, en dat roep ik nog steeds. Daarom snap ik oko niet dat zoveel mensen voor Tsonga zijn gegaan...
Keuze voor Tsonga vind ik ook veel te riskant....
Maar als hij fit is, heeft een goede kans op deze snelle baan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.