19-02-2009, 04:31 PM
kuiper Wrote:Ik moet toegeven dat ik Djoko nou ook niet iedereen weg zie tikken de komende weken, maar hij komt er wel denk ik. Ik merk een tendens (hier, maar ook elders) dat Djoko weinig meer kan en totaal geen factor meer is. Dat denk ik dus niet. Ik denk wel degelijk dat hij dit jaar 1 of meer TMSs gaat winnen en een GS-finale gaat halen. Het zit nu alleen allemaal een beetje tegen dit jaar: nieuw racket, veel kritiek, opgave op de AO. Daar moet ie even mee om leren gaan, maar ik denk dat ie er wel overheen komt, en succes gaat behalen. Op karakter en kwaliteit komt ie nog wel langs heel veel gasten en hij moet nu gewoon wedstrijden winnen om vertrouwen en ritme te krijgen. Ik zie hem dit jaar wel weer als nr 3 eindigen en wellicht zelfs Federer voorbij streven naar de tweede plek.Ad Wim Wrote:Djoko gaat Marseille winnen. Dat riep ik vorige week al in Rotterdam, toen iedereen zei dat het niets meer zou worden met hem, en dat roep ik nog steeds. Daarom snap ik oko niet dat zoveel mensen voor Tsonga zijn gegaan...
Ad, ik weet het niet hoor met Djoko. Ik geloof niet in zo'n succesjaar voor hem. Natuurlijk is en blijft hij beter dan het gros van de andere spelers. Maar ik voorspel dat hij een moeilijk jaar gaat krijgen.
En ja, hier mogen jullie me allemaal op pakken mocht het niet zo uitpakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello