21-02-2009, 01:47 PM
Een matige speler was misschien wat te gechargeerd, maar het is een lompe houthakker die zijn ranking voornamelijk baseert op potjes tegen nipt top 100-spelers in fluttoernooitjes. Volgens mij heeft ie nog nooit een grote naam verslagen. Hij is nog jong, maar gezien zijn manier van spelen zie ik niet heel veel verbetering meer.
En zo'n pot bevestigt het alleen maar. Dat ie na zo'n set knakt, is ten eerste al gewoon slecht. Juist tegen een vermoeide Stepanek was het nog best mogelijk geweest. Dat je uberhaupt in de tweede set moeite hebt met het spel van Stepanek, dat zegt al genoeg. En vorige week ook gewoon kansloos eraf tegen Fish. Dat is 2x in straight eraf tegen matige spelers, zo kom je er niet.
En zo'n pot bevestigt het alleen maar. Dat ie na zo'n set knakt, is ten eerste al gewoon slecht. Juist tegen een vermoeide Stepanek was het nog best mogelijk geweest. Dat je uberhaupt in de tweede set moeite hebt met het spel van Stepanek, dat zegt al genoeg. En vorige week ook gewoon kansloos eraf tegen Fish. Dat is 2x in straight eraf tegen matige spelers, zo kom je er niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello