21-02-2009, 06:35 PM
Bakke Wrote:Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel...
Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn.
Mukkus Wrote:Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel...
Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn.
En?
Het ging destijds over de fameuze spelshow That's The Question van de EO. Die vriend meldde zich kort na mijn bericht van toen aan en werd uitgenodigd voor de voorronde. Daar kwam hij helaas niet doorheen...
Zelf had ik meer geluk. Begin december meldde ik me aan; twee weken later kwam ik door de voorrondes en en passant werd ik ook nog uitgenodigd in de studio's. Vanmorgen zijn mijn aflevering(en) opgenomen... uitzending: vanaf 18 februari. Wie plakt de plaatjes?
Voor wie het nog na wil kijken, de uitzending van That's The Question van afgelopen woensdag:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php...1e2462d970
En ja, ik weet dat 'dolfijnen' en 'prins Charles' intikkertjes waren :-".