23-02-2009, 12:16 PM
EJR Wrote:Bumme Wrote:Goede overwinning weer, ook zeer tevreden over het spel.
Achterin niets weggegeven. :eeeek:
Jammer dat ik nou net dit potje niet in het stadion was.
Volgende week Utrecht uit, als we zo spelen als de laatste drie potjes moet ook dat geen probleem zijn.
Stond je bij de laatste 2 kansen van Platje en Van Zaanen al op de roltrap naar je auto?
Ajax heeft weer eens gezwijnd en Suarez heeft weer eens aangetoond dat hij niet kan afronden.
bij het laatste fluitsignaal was het wel enorm leeg zeg. sowieso weer enorm veel lege plekken in het stadion, er zullen er volgens ajakkes wel weer 50.000 gezeten hebben. 8-[
ik heb een stuk van de 2de helft gezien en ik vond het ook niet zo slecht als de media suggereerden. sneuarez moet die ballen er gewoon inschieten dan is er niks aan de hand.
en feit is dat ajakkes niet echt een geweldig elftal heeft en volendam toch wel enigszins gaat draaien sinds dat ze inzien dat ze niets te verliezen hebben. voetballen tegen 11 man in het doel is helemaal niet zo makkelijk, vooral niet als je zoveel kansen mist en dan ook nog een 0-1 moet wegpoetsen. de winst is belangrijker dan de uitvoering, maar ja, kom daar in amsterdom en bij de nederlandse media is mee.