02-03-2009, 11:43 AM
Vret Mien Gras Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Niet te beschrijven, wat een pracht van een avond...
Al ging ik na de 0-2 nog bijna down, een vriendin vond het nodig om in alle blijdschap haar elleboog in volle vaart tussen mijn ogen te plaatsen. Slechts een wondje, m'n neus was echt wel gebroken geweest als die elleboog een paar centimer lager was gekomen :waf:
Chapeau Heracles.
Mooi moment om de tricolores af te straffen, ik hoop dat ze over twee weken ook zo slecht zijn als wij op bezoek komen. Op dit moment zijn WillemII en Ado de slechtst ballende teams uit de eredivisie, wat een dramavoetbal.
Bedankt Vret. Ik werd de laatste weken steeds pessimistischer en juist op dit cruciale moment boekt Heracles opeens weer een overtuigende uitzege. Wat een geweldig feest in het uitvak. Nadertijd werd de spelersbus nog opgewacht bij het Polman, haha, wij winnen ook een keer weer een uitwedstrijd hoor. Prachtig.
Peter Wrote:De Graafschap is net zo slecht hoor. Maar die hebben Sahar iig nog. Leuke speler.
En laten wij nu aanstaande zaterdag naar Doetinchem moeten. Twee uitwedstrijden winnen in 8 dagen? Klinkt onwerkelijk, maar het is niet onmogelijk...