03-03-2009, 10:39 AM
De KNVB had De Graafschap een wedstrijd zonder publiek (deze wedstrijd) opgelegd wegens de bodycheck tegen de grensrechter van een supporter. Gelukkig is De Graafschap in beroep gegaan en wordt dit duel gewoon met publiek gespeeld. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden? Ik hoorde Johan Derksen gisteren zeiken in 'beste johan' dat de straf terecht was omdat De Graafschap verantwoordelijk is voor de veiligheid. Moet elk stadion dan maar een afgrijzelijke gracht krijgen? Verder hoeven er niet 12.999 mensen de dupe van te worden lijkt mij.
Er zijn overigens al zo'n 500 kaarten voor het uitvak verkocht dus ik denk net als vorig seizoen een vol uitvak. Dit gepaard met de eerste verwachtingen voor een uitwedstrijd sinds mensenheugenis en dit kan alleen maar een grote teleurstelling worden. Maar desondanks kijk ik rijkhalzend naar uit. Het Zwart-Witte gedeelte van Twente versus de Achterhoek. Zonder twijfel 1 van de leukste uitwedstrijden van het jaar, het fanatieke Graafschap publiek maakt het des te mooier.
Er zijn overigens al zo'n 500 kaarten voor het uitvak verkocht dus ik denk net als vorig seizoen een vol uitvak. Dit gepaard met de eerste verwachtingen voor een uitwedstrijd sinds mensenheugenis en dit kan alleen maar een grote teleurstelling worden. Maar desondanks kijk ik rijkhalzend naar uit. Het Zwart-Witte gedeelte van Twente versus de Achterhoek. Zonder twijfel 1 van de leukste uitwedstrijden van het jaar, het fanatieke Graafschap publiek maakt het des te mooier.