06-03-2009, 11:12 PM
Ja, het verschil was 4 punten voor die wedstrijd. Heerenveen was in staat PSV in Eindhoven te verslaan, gezien de vorm van Heerenveen en de blessures en schorsingen aan PSV-kant. Daarna knapte er iets, zoals je wel vaker ziet. Heerenveen pakte toen nog een handvol punten in wedstrijd of 8, terwijl PSV vrolijk punten ging pakken, gesterkt door die overwinning op Heerenveen een paar weken later.
Die wedstrijd had nooit 2 dagen vantevoren verboden mogen worden. Het was al maanden bekend dat die koopzondag en PSV-Heerenveen op dezelfde dag zou zijn. En om nou te zeggen dat die paar Heerenveen-supporters in staat zijn om een koopdag in Eindhoven te verneuken, mwoah, dat lijkt me niet. Ik ben 100% van mening dat de burgermeester die wedstrijd door invloed van PSV heeft laten verbieden. Dus nu niet zo zeiken tegen FC Twente. Ooit krijg je hem weer terug.....
Hup FC Twente!
Die wedstrijd had nooit 2 dagen vantevoren verboden mogen worden. Het was al maanden bekend dat die koopzondag en PSV-Heerenveen op dezelfde dag zou zijn. En om nou te zeggen dat die paar Heerenveen-supporters in staat zijn om een koopdag in Eindhoven te verneuken, mwoah, dat lijkt me niet. Ik ben 100% van mening dat de burgermeester die wedstrijd door invloed van PSV heeft laten verbieden. Dus nu niet zo zeiken tegen FC Twente. Ooit krijg je hem weer terug.....
Hup FC Twente!
Oh, my god, we bought Kenny!