12-03-2009, 11:24 PM
Degene met Nadal, waaronder ik, gaan er gewoon vanuit dat hij het toernooi wint. Hij is veruit de beste van het hele spel. Gebeurt dit, dan staan wij bovenaan aan het einde van deze week.
Dat gebeurt wel vaker wanneer iemand niet in je team staat, dat je hem lager inschat. Davy is lekker op dreef laatste tijd. Die heeft echt nog geen fatsoenlijke partij gespeeld. Ik vond het een vrij logische keus. Goede h2h tegen benneteau en vervolgens tegen Davy die niets laat zien en wellicht daarna Soderling..
, als hij die maar lang genoeg in de rally houdt gaat ie vanzelf fouten maken.
Wie moet er in hemelsnaam verrassen????
Nadal is toch bij uitstek de favoriet! Wat klets je toch! Risico's loop je altijd, maar deze is meer dan verantwoord.
Dan nog even deze toelichting. Waarom begint iedereen er over dat Nadal moet winnen om rendabel te zijn? Ziet dan niemand in dat hij dit gewoon gaat doen? Federer is hier degene die ziek zwak en misselijk is samen met Murray. Djoko is helemaal niet onzeker, maar gewoon niet goed genoeg!
buurs Wrote:kohl zie ik max 25 punten halen.....
Dat gebeurt wel vaker wanneer iemand niet in je team staat, dat je hem lager inschat. Davy is lekker op dreef laatste tijd. Die heeft echt nog geen fatsoenlijke partij gespeeld. Ik vond het een vrij logische keus. Goede h2h tegen benneteau en vervolgens tegen Davy die niets laat zien en wellicht daarna Soderling..

buurs Wrote:melzer, kiefer en phm zie ik toch zeker wel 45 punten pakken.
Verder denk ik dat 1 van deze 3 kan verrassen.
Wie moet er in hemelsnaam verrassen????
buurs Wrote:Nadal vind ik iig geen goede keuze.
alleen met winst kun je blij zijn....
toch wel een groot risico met zijn loting.
Nadal is toch bij uitstek de favoriet! Wat klets je toch! Risico's loop je altijd, maar deze is meer dan verantwoord.
kuiper Wrote:Federer (ik vond dat je in ieder geval één uit de top-4 moest hebben, Murray en Djoko te onzeker en Nadal moest in mij optiek dan alleen maar winnen. Met Federer ben ik met 600 punten ook nog wel tevreden.)
Dan nog even deze toelichting. Waarom begint iedereen er over dat Nadal moet winnen om rendabel te zijn? Ziet dan niemand in dat hij dit gewoon gaat doen? Federer is hier degene die ziek zwak en misselijk is samen met Murray. Djoko is helemaal niet onzeker, maar gewoon niet goed genoeg!
He i’m back, koploper FTM 2018!