16-03-2009, 06:29 PM
Bumme Wrote:Peter Wrote:Bumme Wrote:Peter Wrote:Haggie Wrote:Hij denkt dus dat geen van deze 3 ploegen meer gaat verliezen dit jaar.
Dat gebeurt sowieso nog wel!
Duh, tis nog PSV-Ajax.
Je begint een beetje last te krijgen van Amsterdamse kapsones/hoogmoed/branie Peter, dit is meer iets voor ons om te zeggen!
Heb je meteen Amsterdamse kapsones/hoogmoed/branie als je denkt dat je club van de resterende 7 duels nog 6x wint waaronder de pot tegen Ajax? :o
Yep! Als je na zo'n dramatische reeks van 5 uit 5 gaat roepen dat de 3 punten in de pot tegen Ajax al nagenoeg binnen zijn dan heb je last van Amsterdamse kapsones/hoogmoed en branie!
Jullie hebben thuis al sinds 2005 niet meer van ons gewonnen.......................
Ik zeg niet dat ze bijna binnen zijn, ik zeg dat ik denk dat we die winnen. Selectie van Ajax is niet beter dan die van PSV, we hebben het thuisvoordeel en das de enige pot dit seizoen waar voor PSV nog iets op het spel staat (prestige). Dan klappen we der vol op en pakken we 3 punten! En 5 uit 5 idd, maar dramatisch was t niet. Met wat meer geluk pak je zomaar 6 punten meer en doe je het prima. Maar zoals elders al gezegd.. geluk dwing je af enzo.