18-03-2009, 12:50 PM
Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Fabian Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Overdune Wrote:Ondertussen heeft Sar een uitnodiging van Van Marwijk afgeslagen en staat straks als het even meezit die natte krant van een Timmer op doel.
Op teletekst stond dat zowel Timmer als Vorm niet fit zijn, dus dat hij gewoon Stekel op doel zet. Als ik bondscoach was had ik, ondanks dat-ie al 57 is, Boschker een keer uitgenodigd. Of desnoods Ten Rouwelaar erbij als reserve, want die spelen allebei tenminste.
Ja, want als Twente Boschker niet had, hadden ze nu nog Europees gespeeld....
Een bal van 40 meter, en dan over je heen... NL-elftal waardig !
Onzin. N'Kufo miste de beslissende penalty, dus die is de hoofdverantwoordelijke voor de uitschakeling. Bovendien heeft Boschker in die wedstrijd ook een aantal belangrijke reddingen verricht die ervoor zorgden dat ze niet al in 90 minuten uitgeschakeld werden.
Onzin. McLaren is verantwoordelijk. Wie laat nou Rajkovic een pingel nemen? :crazy:
En wie had hem dan moeten nemen? Wellenberg of Brama? De rest was al geweest namelijk.
Nou Wellenberg of Brama dan idd. Beide nuchtere NL-jongens die dat moeten kunnen. Als iemand geen pingel kan nemen ist die lange slungel van een Rajkovic wel. Heb van hem in het PSV-shirt ook alleen maar belachelijke schoten gezien. :|
Brama heeft nog NOOIT een doelpunt gemaakt en Wellenberg voor het laatst 5 jaar geleden, dus het is lood om oud ijzer om blik, dunkt me. Maar ik vermoed dat ze er alledrie niet zoveel trek in hadden, aangezien Rajkovic de 8e in de rij was...
Kan dit gezwam niet in het Grote FC Twente topic of desnoods in het UEFA topic op Voetbal Internationaal? Dit topic gaat over de belangrijke keuze tussen Vermeer en Stekelenburg en wordt op deze manier vernaggeld .
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]