14-04-2009, 01:09 PM
_Tampie Wrote:Nogmaals, het is op voorhand iets anders dan hoe het uiteindelijk loopt tijdens de partij. Net alsof je er dan nog invloed op hebt...Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Het gaat niet om de keuze, het gaat om hoe het gaat. Kijk nou eens bijvoorbeeld naar hoe het vandaag gaat, zomaar een dag: alles valt in het voordeel van Buurs en bij bijna elke pot had het andersom gekund (Fognini, Almagro, Beck). En zo gaat het dus elke week. Kijk, als Almagro hier 6-2 6-2 verliest, hoor je mij er niet over...Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Jezus, wat een gezeik, 5-3 30-0 en 6-4 in de tiebreak.....Eindelijk ervaar je ook eens wat het is om geconfronteerd te worden met het eeuwige geluk van Buurs...
Ik vind dit zo slap Ad, je loopt echt altijd te schelden op het geluk van Buurs. Van Almagro-Montanes weet je gewoon dat het een risky pot is. Maar je weet ook dat Almagro in potentie ver kan komen.
Ook in close potjes is het de kunst om de winnaar eruit te pikken. Zoals Montanes-Almagro en Monaco-Robredo.
En jij was toch zo van de bookies? Vonden die Almagro-Montanes en Robredo-Monaco ook zo close?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello