16-04-2009, 05:12 PM
Ad Wim Wrote:Overdune Wrote:Buurs, kun je me uitleggen waarom je geen Robredo en Nalbi of Acasuso hebt?Robreod is idd echt wel een must-pick if ever there was one. Als je die niet neemt, snap je het niet. Maar Monaco zal nu natuurlijk wel winnen, Buurs' afgelopen weken even bekeken :lol:
Nalbi/Acasuso niet snap ik nog wel, maar zowel Ferrer als Almagro niet nemen lijkt me op voorhand ook niet verstandig.
Mooi om terug te lezen en dan vooral de laatste onderstreepte zin :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.