17-04-2009, 02:15 PM
kuiper Wrote:Haggie Wrote:kuiper Wrote:Feli buurs!
Ik had er maandagochtend al geen goed gevoel over. De eerste week ook dat ik geen tijd voor heb gehad om een fatsoenlijk team neer te zetten. Het hele paaswekkend weggeweest. Maandagochtend snel de loting doorgelezen en snel wat namen ingevuld.
Helaas, een heel voorseizoen verprutst met één zo'n week.
Ik zal proberen de schade toch nog enigzins weer te herstellen. Dat zal wel lastig worden.
Buurs, ik zie dat jij de motivatie al wel weer terug hebt, nu maar hopen dat ik hem kan vasthouden. :oops:
Zelfs met een snelle blik moet je over Berdych heen kunnen kijken.
Vraag: Waarom begin je je bericht met; Feli Buurs? (Raging Bull is net zo goed...)
Mindlight staat tot nu toe het best in de week en jij bent al ingehaald door 3 man :wink:
Verdomme Haggie, wat een kut post!! Ik ben al niet al te best in de stemming.
Berdych is achteraf inderdaad niet slim, dat heb ik al aangegeven al had ik wel verwacht dat hij iets verder zou komen.
Ten tweede beslis ik zelf wie ik wil feliciteren!! Uiteraard gun ik het ieder, maar het was een beetje strijd tussen buurs en kuiper.
En jij vind het blijkbaar erg leuk dat ik het slecht doe, gezien jouw laatste zin. Waar heb ik dat aan te danken. Doe ik vervelend, arrogant of heb ik niet aardig tegen jou gedaan in Rotterdam?
Al met al, ik baal stevig en ik zal anders eerst mijn keuzeôs wel aan jou voorleggen.
Rustig toch kuipie!
Ik vind het juist mooi wanneer jij bovenin staat, maar je praat me deze week iets teveel over te weinig tijd. Ik vind dat echt een slecht excuus.
Dit is toch niets persoonlijks. Ik kon/kan het prima vinden met jou tijdens Rotterdam. Ik snapte alleen niet waarom je het alleen tegenover Buurs zei, maar als jullie een onderlinge strijd hebben oke. Zorg maar dat je hem inhaalt, is mij vorig jaar ook makkelijk gelukt!

En wat betreft je laatste zin; Moet je vooral doen. Ik sta 1500 punten onder je

ps. Zo'n kutpost is het nou ook weer niet.. O

He i’m back, koploper FTM 2018!