20-04-2009, 11:05 AM
waf Wrote:fantastisch.
ik heb me wel geergerd aan dat monotono mongoloide gezang en getrommel van die tukkers. dat je nou echt denkt dat je daar een ploeg mee aanmoedigt. :roll: maar het mooie is dat als je ziet dat het legioen de wedstrijd wel beinvloedt. de spelers van feyenoord hadden peper in de reet nodig en dat kregen ze doordat het legioen de scheidsrechter en kenneth perez (wiens moeder een h..r schijnt te zijn) als zondebok bestempelden. ze raakten de weg kwijt, hoewel ik vind dat die kaarten voor tiote en douglas wel terecht waren hoor. ik had en heb mijn tiwijfels bij de 2 kaarten voor gio. de 1ste kreeg hij omdat perez zich als een mongool gedroeg.
al met al, heerlijke pot.
Nee dat mogoloide Feyenoord publiek wat lekker stil is en na de goal wat van zich laat horen en bij de rode kaarten als een stel kleuters aan het zwaaien zijn, is fijn; zucht. Lijken wel Ajcieden!
En Tiote werd wel heel zwaar bestraft. Douglas was gewoon terecht, Steve had allang een snellere op Diego moeten zetten.
Ik snap dat je het een heerlijk pot vond, alleen het voetbal van Feyenoord is om te huilen; met 9 man waren we nog beter.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]