20-04-2009, 12:14 PM
Vret Mien Gras Wrote:waf Wrote:Vret Mien Gras Wrote:waf Wrote:fantastisch.
ik heb me wel geergerd aan dat monotono mongoloide gezang en getrommel van die tukkers. dat je nou echt denkt dat je daar een ploeg mee aanmoedigt. :roll: maar het mooie is dat als je ziet dat het legioen de wedstrijd wel beinvloedt. de spelers van feyenoord hadden peper in de reet nodig en dat kregen ze doordat het legioen de scheidsrechter en kenneth perez (wiens moeder een h..r schijnt te zijn) als zondebok bestempelden. ze raakten de weg kwijt, hoewel ik vind dat die kaarten voor tiote en douglas wel terecht waren hoor. ik had en heb mijn tiwijfels bij de 2 kaarten voor gio. de 1ste kreeg hij omdat perez zich als een mongool gedroeg.
al met al, heerlijke pot.
Nee dat mogoloide Feyenoord publiek wat lekker stil is en na de goal wat van zich laat horen en bij de rode kaarten als een stel kleuters aan het zwaaien zijn, is fijn; zucht. Lijken wel Ajcieden!
En Tiote werd wel heel zwaar bestraft. Douglas was gewoon terecht, Steve had allang een snellere op Diego moeten zetten.
Ik snap dat je het een heerlijk pot vond, alleen het voetbal van Feyenoord is om te huilen; met 9 man waren we nog beter.
optisch overwicht heet dat. wij lieten twente hun gang gaan, en na een tactische omzetting was het gedaan met het gevaar. feyenoord speeld idd niet best, kun je nagaan als we dat wel gedaan hadden!
ik heb het je al vaker gezegd, publiek is imo geen goed publiek als je de hele tijd aan het zingen bent. publiek moet een wedstrijd kunnen kantelen en dat gebeurde gewoon, met dank aan perez.
en oh ja, ado had wel twee vakken vol.
Dat is dan mooi dat het Feyenoord publiek de wedstrijd deed kantelen mede door lekker stil te zijn. Wil je dat geheim even verklappen aan ons, dan kunnen wij nog meer punten halen dan we al hebben en worden we volgend jaar kampioen.
we hadden net afscheid genomen van gerard meijer he. even uitrusten. overigens vijr treurig dat de twente nerds niet even konden applaudiseren voor een verzorger van 73 jaar.
voor de rest een beetje saaie eerste helft he. twente speelt de bal een beetje rond en verder gebeurde er weinig.
de tweede helft was leuk. en toen kantelde de wedstrijd. niet door stil te zijn overigens, dus hoe je daar bij komt is me onduidelijk. :-k