20-04-2009, 12:32 PM
Vret Mien Gras Wrote:Dat is dan mooi dat het Feyenoord publiek de wedstrijd deed kantelen mede door lekker stil te zijn. Wil je dat geheim even verklappen aan ons, dan kunnen wij nog meer punten halen dan we al hebben en worden we volgend jaar kampioen.
Mischien doet waf er een keer goed aan om een wedstrijd te bezoeken tussen 2 clubs met een fanatieke aanhang. De Twentse derby lijkt mij zeer geschikt. Weet hij ook meteen wat dat voor een ambiance is. Als dat niks meer los maakt bij de spelers..
waf Wrote:dit jaar zeker, als het legioen zich op de eigen spelers richt werkt dat natuurlijk ook averrechts. dat zou bij jou fc hercules niet kunnen, daar staan ze in alle gevallen blij te springen, interesseert niemand of ze in de 1ste of eredivisie spelen, daar mag je gewoon falen voor het saaie almose klapvee.
Wat een onzin staat hier. Wij keren ons ook wel is tegen de ploeg (zeker in de eerste divisie gebeurde dit) maar alleen als dit terecht is. Ik heb het idee dat ze bij Feyenoord nog wel is met te hoge verwachtingen kampen. Ga toch achter je club staan denk ik dan, begin de wedstrijd in ieder geval met een positieve opvatting. En dat het ons niks intresseert of wij ere of eerste divisie spelen, hahaha. De emoties zijn de dagen voorafgaand de wedstrijd Heracles - nac behoorlijk opgelopen, de sfeer in het uitvak bij bv. Sparta werd behoorlijk grimmig. Het laat ons koud hoor

Ik was niet eens van plan om het Feyenoord publiek de grond in te boren, dat je alleen vocal support de grond in boort vind ik zwaar onterecht. Verder vind ik het oprecht dat de Kuip een charme heeft dat voetbal ademt, maar iets meer respect voor een aanhang die op hun eigen manier de club fanatiek supporten zou je niet mistaan.
waf Wrote:wat ik ook wel leuk vond:
na de 1-0: waar istie trommel nou :-({|=
(twentesupporters laten zich niet kennen en komen weer met die kuttrommel)
jostijostijostiband :-({|=
Humor inderdaad!
Ik trek mij nu terug uit deze discussie want ik ga genieten van het zonnetje op het terras :wink: